Velkomen nr

mandag 19. mars 2012

Dekketøyskap med nytt liv

Slik vart dekketøyskapet med grå maling, og tapet på skuffene.
 Besteforeldra mine selde for ei tid si huset sitt og kjøpte seg ein mindre leilighet. Då måtte det sjølvsagt bli mindre møblar med til den nye heimen deira. Eg er utruleg glad for at eg var heldig og fekk nokre av deira gamle møblar til min heim. Minnerike og anneleis. Og ikkje minst veldig god kvalitet!
Dette dekketøyskapet fekk seg ny drakt i form av gråmaling og tapet. Lekkert! Det rommar no blant anna sysaker og stoff.
Tapet på skuffefrontar gir ein annleis effekt

Ha ei flotte veka:)

4 kommentarer:

  1. Så bra at du har fått bruk for den lyse grønne fargen! Det ser veldig fint og delikat ut. Velkommen som nokså ny blogger også da! Håper du kommer til å kose deg med det!

    SvarSlett
  2. Takk;) har lenge berre lest bloggar, spanande å kaste seg inn som bloggar sjølv! Ja den lyse grønne er så fin, og passar til det mesta.

    SvarSlett
  3. Velkomen i bloggverda, tipper du kjem til å trivast:)
    Mange fine oppussingsprosjekt du viser fram! Eg og er veldig glad i den lyse grønfargen. Eg bruker ein som heiter Hammershöi, som liknar på din:)
    Tusen tusen takk for fine ord hos meg!
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er vel dn du har på "skoddane" dine, nydeleg! Må leggja att fine ord til dei som fortjener det;)
      Ja eg trur eg vil trivast! Klem

      Slett

Kjekt om du vil leggja igjen ein koseleg kommentar