Velkomen nr

tirsdag 10. april 2012

Jenteskjørt

Så har det blitt litt meir sying. Ei av mine gode tantejenter fyller straks 6 år, og i påsken var det feiring. Ho fekk seg ein nydeleg kjole frå Kråkebarna, og så sydde eg eit enkelt barneskjørt sjølv. Ribb øvst, og to ulike bomulsstoff. Håpar ho får gleda av begge deler!
Enkelt jenteskjørt til kvardags
No nærmar det seg for alvor slutt på permisjonen min. Tysdag 17 april får eg henta fram ergoterapeuten i meg igjen, og mannen min skal vera heima med Isak gullet til ut i august. Det blir rart! Heldigvis ikkje lengje til ferie, og litt ulønna permisjon på meg i slutten av august. Men tida har gått utrulig fort..Eg har godt mot om å halde fram med litt sying, ventar våryr på ein pakke frå Stoff og Stil. Ha ein flotte dag du som les!
Bakside

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du vil leggja igjen ein koseleg kommentar